loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 113 1392/04/02 نظرات (2)
شبکه آموزش در فصل تابستان و در ایام ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه‌هایی روی آنتن می‌رود که از بین آنها برنامه تازه "مشاعره طنز" با اجرای رضا رفیع و آیتم "ادبیات عشق‌" با روایت داستان‌های عاشقانه توسط اسماعیل آذر قابل توجه است.



به گزارش خبرنگار مهر، "گل آموز"، "صبحی دیگر"، "دوربین هفت"، "مشق عشق"، "مشاور"، "برخط"، "فرصت برابر"، "صعود"، "مشاعره"، "رادیو هفت"، "دستان" و "مشاعره طنز" برنامه‌های شبکه آموزش است که در ایام فصل تابستان و ماه مبارک رمضان همچنان با رویکرد آموزشی برای مخاطبان خود با آیتم‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

 سری جدید برنامه کودک "گل آموز" با تغییرات اساسی از نیمه شعبان با حضور پررنگ کودکان پخش می‌شود. در فصل تابستان این برنامه قصد دارد افزایش مهارت‌های بچه‌های دبستانی را با اختصاص به موضوعاتی همچون ادبیات، آشپزی، بازی‌های خانگی، بازی با ریاضی، آشنایی با حیوانات و مهارت‌هایی مثل کاردستی، نقاشی و... را با اجرای بچه‌ها برای مخاطبان خود ارائه دهد. در واقع 80 درصد برنامه را بچه‌ها اجرا می‌کنند.

برنامه صبحگاهی "صبحی دیگر" نیز در ایام تابستان با آیتم‌های شاد و مفرح برای خانواده‌های ایرانی به همراه کارشناسان و مهمانان روی آنتن می‌رود. این برنامه در فصل تابستان دارای آیتم‌هایی همچون اوقات فراغت بچه‌ها و خانواده‌ها، آیتم سفر و معرفی نقاط دیدنی کشور و همچنین ایمنی در سفر و ... است.

همچنین برنامه گزارشی "دوربین هفت" به مناسبت فرا رسیدن فصل تابستان به سراغ موضوعاتی همچون اوقات فراغت، سفر و آداب سفر و ایمنی سفر و... رفته و در قالب گفتگو با مردم و کارشناسان و انتقال آموزه‌های آنان به مخاطبان هر روز در پنج نوبت روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

"فرصت برابر" ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی نیز با تفاوت‌هایی روبرو است. در این ویژه برنامه مباحث کلیدی و تست زنی، آرامش روحی، کنترل استرس و تغذیه داوطلبان با حضور کارشناس و روان شناس به مخاطبان ارائه می‌شود.

از آموزش چادرزنی تا نقشه خوانی در "باز باران"

برنامه "بازباران" برای نوجوانان در ایام تابستان به عنوان "مدرسه اردوگاهی باز باران" با آیتم‌های متنوع و مختلف به اوقات فراغت و اردوهای دانش آموزی نیز می‌پردازد. این برنامه با آیتم "آموزش مهارت‌های اردویی" به آموزش چادرزنی، مهارت صحرانوردی، اجاق‌های صحرایی، نقشه خوانی و جهت یابی و آموزش کمک‌های اولیه که در سفرهای اردویی مورد نیاز دانش آموزان بوده نیز می‌پردازد.

همچنین کانون‌های فرهنگی آموزش که در فصل تابستان برنامه ویژه آموزشی-تفریحی دارند نیز در آیتم‌های این برنامه در نظر گرفته شده است. همچنین مسائل تربیتی و پرورشی مانند آیین دوست یابی و ..از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

برنامه "صعود" به تهیه کنندگی کیوان مدنی سری جدید خود را با تغییرات اساسی از اول تابستان برای داوطلبان کارشناسی ارشد روی آنتن شبکه آموزش خواهد برد. در سری جدید این برنامه آیتم‌هایی چون پلی بک فرهنگی، گزارش‌های ویژه، مسابقات تلفنی و ارتباط مخاطبان با کارشناسان و ... پخش می‌شود.

برنامه جدید "سبک زندگی" در فصل تابستان به تهیه کنندگی مجید قره گوزلو دوره آموزش الکترونیک سبک زندگی سالم در سه روز هفته به موضوعاتی همچون تغذیه، دخانیات و جوان ویژه عموم مردم را با همکاری دانشگاه تهران روی آنتن می‌برد.

برنامه تخصصی آی تی "برخط" با تغییرات جدید و شکل و شمایل نو و اضافه شدن بخش‌ها و آیتم‌های تازه، تغییر در دکور برنامه و گرافیک نیز از اوایل فصل تابستان با حضور کارشناسان با رویکرد آموزشی برای مخاطبان روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

برنامه "مشق عشق" مسائل مختلف روانشناسي در زمينه خانواده و مسائلي پيرامون سبك زندگي را با هدف استحکام خانواده ها به ویژه زوج های جوان با حضور کارشناس و و روان شناس روی آنتن می برد.

این برنامه نیز در فصل تابستان با آیتم‌ جدید "ادبیات عشق‌" به مدت چهار دقیقه با حضور "دکتر اسماعیل‌آذر" درباره داستان‌های عاشقانه برای علاقمندان در نظرگرفته شده است. "انشای عشق‌" عنوان آیتم‌ دیگری در این برنامه است که نامه‌های عاشقانه بین دو زوج به مدت دو دقیقه به همراه عکس، نرشین‌ و گرافیک را پخش می‌کند. همچنیین آیتم‌ "آیین ازدواج‌" به آیین، سنت و رسوم شهرهای مختلف کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجله تصویری "مشاور" با موضوع مشاوره در زمینه‌های مختلف پزشکی، اجتماعی، تربیتی، حقوقی و رواشناسی سعی دارد موضوعات مربوط به  فصل تابستان را به مخاطبان منتقل کند.

برنامه "دکتر سلام" نیز در فصل تابستان آیتم‌های کوتاه سه چهار دقیقه‌ای را با موضوعات سبک زندگی و پزشک خانواده پخش خواهد کرد. همچنین در ماه مبارک رمضان سفره سالم در ماه رمضان موضوع برنامه "دکتر سلام" است.

برنامه شبانگاهی "رادیو هفت" نیز در طول ایام فصل تابستان با آیتم‌های ویژه و خوانش قطعات ادبی با حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح و گفتگوهای شبانه تابستانه روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

برنامه تخصصی موسیقی "دستان" نیز در فصل تابستان با سری جدید و با تغییرات اساسی روی آنتن شبکه آموزش خواهد رفت. "یادها و بودها" شامل معرفی آثار مکتوب و برگزیده موسیقی، "روی خط" حاوی اخبار و دوربین دستان که به صورت هفتگی به خبرها و حاشیه‌های موسیقی می‌پردازد از جمله آیتم‌های باقی مانده از سری قبل هستند و "کارگاه آواز"، "دیدار با یک پیشکسوت حوزه موسیقی"، "سیری در موسیقی گل‌ها"، "آواز در موسیقی ایرانی"، "اقتصاد موسیقی" و "سیری در گروه‌های مطرح موسیقی کشور" از آیتم‌های جدید "دستان" هستند. در سری جدید برنامه از حالت گفتگو محور خارج شده و برنامه کاملا پرونده محور می‌شود و موضوعات مختلفی در طول برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد که همین موضوع باعث تند شدن ریتم "دستان" و جذاب‌تر شدن آن خواهد شد.

همچنین شبکه آموزش برنامه جدید طنز "مشاعره طنز" به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای رضا رفیع در 30قسمت 12دقیقه‌ای برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

"مشاعره رمضانی" نیز در 15 قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

همچنین شبکه آموزش در ایام فصل تابستان و ماه مبارک رمضان مستندهای علمی آموزشی، فیلم و سریال‌هایی مناسب این ایام برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. برنامه‌های شبکه آموزش در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر نیز با آیتم‌های ویژه‌ای روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یوسف در تاریخ 1392/04/02 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

ممنون..چقدر باید چیزهای جالبی باشن..شکلک
پاسخ : بله همین طوره....مخصوصا برنامه های برخط وصبحی دیگر.....

این نظر توسط یوسف در تاریخ 1392/04/02 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

چندتا سوال:
مشاعره طنز چیست و زمان پخش آن چه ساعتی خواهد بود؟ساعت22؟
و برنامه برخط چه ساعتی پخش می گردد؟

پاسخ : برنامه تخصصی آی تی "برخط" با تغییرات جدید و شکل و شمایل نو و اضافه شدن بخش‌ها و آیتم‌های تازه، تغییر در دکور برنامه و گرافیک نیز از اوایل فصل تابستان با حضور کارشناسان با رویکرد آموزشی برای مخاطبان روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.این برنامه نوعی برنامه در مورد کامپیوتر،آی تی و ... می باشد.....همچنین شبکه آموزش برنامه جدید طنز "مشاعره طنز" به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای رضا رفیع در 30قسمت 12دقیقه‌ای برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد و رضا رفیع رو اگر در برنامه صبحها شبکه تهران تماشا کنید نوعی طنز پرداز اجتماعی هستن که به احتمال زیاد مشاعره ای به سبک آقای آذر هستش،ولی به صورت طنز.....احتمال زیاد ساعت پخشش ساعت 22 هستش،از ساعت پخش برنامه ها چیزی گفته نشده است...احتمالا در همین ساعاتی که پخش می شوند،پخش شوند...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,249
  • بازدید ماه : 3,077
  • بازدید سال : 29,414
  • بازدید کلی : 780,626
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست