loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
یونس سرخابی بازدید : 119 1392/04/07 نظرات (0)

سریال‌های «دودکش»، «خروس»،‌ «بوی باران»، «مادرانه»، «دروازه بهشت» و «شاید برای شما اتفاق بیفتد» به‌مناسبت ماه رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.تلاش برای رساندن این سریال‌ها به آنتن به اوج رسیده است.

 

حالا دیگر روشن ماندن تلویزیون در وقت افطار در خانواده‌های ایرانی، فقط به‌دلیل شنیدن صدای اذان نیست. بعد از اذان تازه ماجرا شروع می‌شود، کنتزل تلویزیون دست به دست می‌چرخد و بحث‌های سیاسی و اجتماعی معمول خانواده‌های ایرانی جای خودش را به پیش‌بینی انتهای یک سریال تلویزیونی می‌دهد.

 تاریخ سنت مشاهده سریال‌های تلویزیونی در ماه رمضان به بیش از یک دهه هم نمی‌رسد؛ اما حالا این به‌قدری پا گرفته است که تصور میهمانی‌های خانوادگی با تلویزیون خاموش، برای همه ایرانی‌ها تصور غریبی است. ماه رمضان هرسال تبدیل به باکس ویژه و پرطرفدار نمایش سریال‌های تلویزیونی در ایران شده است. دوره خاصی که حالا دیگر از نظر تعداد بیننده و تأثیرگذاری می‌تواند با دوره پرطرفدار نمایش سریال در عید نوروز رقابت کند.

مثل هرسال، امسال هم تلویزیون برای ماه رمضان تلویزیونی ایرانی‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

 شبکه اول/دودکش/ محمدحسین لطیفی

شبکه یک سیما با محمدحسین لطیفی کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون سریال «دودکش» را در حال ساخت دارد که در حال حاضر در حال فیلمبرداری سکانس‌های پایانی سریال هستند.

کار مونتاژ، تدوین و صداگذاری مجموعه تلویزیونی «دودکش» به‌طور همزمان در حال انجام است و مونتاژ 15 قسمت اولیه از کل مجموعه به پایان رسیده است و صداگذاری 10 الی 15 قسمت از سریال هم انجام شده است. در حال حاضر ساخت موسیقی «دودکش» توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال انجام است که به‌زودی به پایان می‌رسد.

داستان این سریال درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند. بااین‌حال هربار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد.

بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی بازیگران این سریال هستند که در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«دودکش» یک سریال 26 قسمتی است.

شبکه دوم/ خروس/سعیدآقاخانی

علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما در تشریح سریال‌های این شبکه به خبرنگار فرهنگی تسنیم گفت: سریال «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی به‌عنوان سریال مناسبتی  قطعی شبکه دو سیما انتخاب شده است که در 24 قسمت 35 دقیقه‌ای نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه «خروس» داستان خاص و ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: این سریال زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌ای می‌شود که این مشکل خانواده، توسط مغز متفکر یک خروس حل می‌شود.

بخشی‌زاده اظهار کرد: در این سریال که به نویسندگی مصطفی کیایی در ژانر کمدی ساخته شده بازیگرانی از جمله حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیرسلیمانی، مهسا کریم‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا و ... ایفای نقش کردند.

مدیر شبکه دو ادامه داد: برای شب‌های قدر هم سریال «بوی باران» به کارگردانی حسین تبریزی را در دستور کار داریم که در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای در ژانر دفاع مقدس و جنگ تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی درباره جانبازی است که 27 سال پیش حافظه‌اش را از دست داده و در یک آسایشگاه بستری است. او دچار سکته قلبی می‌شود و به بیمارستانی که مهیا جاوید رزیدنت آن است منتقل می‌شود و این شروع ماجراست... .

وی یادآور شد: کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، قاسم زارع، پژمان بازغی از بازیگران اصلی این سریال هستند که باعث شدند تا سریال بسیار خوبی حاصل شود.

شبکه سوم/ مادرانه/محمدرضا شفیعی

محمدرضا شفیعی، تهیه کننده تلویزیون و سینما درباره مجموعه تلویزیونی «مادرانه»، سریال شب‌های ماه رمضان شبکه سوم به کارگردانی جواد افشار به خبرنگار تسنیم گفت: تصویربرداری بیش از 70 درصد مجموعه تلویزیونی «مادرانه» انجام شده است و گروه در حال فیلمبرداری هستند.

وی تصریح کرد: همزمان کار تدوین و مونتاژ سریال «مادرانه» در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط ماه رمضان کار برای پخش از تلویزیون آماده شود.

در خلاصه «مادرانه» آمده است که اردلان از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می‌کند اما درمی‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده و... .

در این مجموعه تلویزیونی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدی‌فر و... ایفای نقش خواهند کرد.

«مادرانه» در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای برای گروه مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما تولید می‌شود.

شبکه تهران/ دروازه بهشت؛ مهدی صباغ‌زاده/«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»؛ امیرمسعود آقابابائیان

شبکه تهران نیز از ساخت سریال‌های مناسبتی دور نماند و با تولید دو سریال خود را به این رقابت سخت رساند. پخش سریال‌های «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و «دروازه بهشت» در ایام ماه مبارک رضمان از شبکه پنج قطعی شده است.

مسعود ردایی، تهیه‌کننده سریال «دروازه بهشت» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره  آخرین وضعیت«دروازه بهشت» گفت: تصویربرداری بیش از 20 قسمت اول این سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و همزمان کار مونتاژ و صداگذاری آن در حال انجام است.

تهیه کننده «دروازه بهشت» با بیان اینکه 85 درصد کار تصویربرداری شده است افزود: عوامل تولید در حال حاضر در حصارک کرج در یکی از مراکز درمانی مشغول فیلمبرداری هستند.

وی اضافه کرد: پس از فیلمبرداری لوکیشن‌های شمال، حصارک کرج و تهران بخش‌های بیرونی از جمله راه‌آهن، کلانتری، پزشکی قانونی، مترو و بیمارستان فیلمبرداری می‌شود.

ردایی با اعلام این خبر که تا هفته آینده کار تصویربرداری «دروازه بهشت» به پایان می‌رسد تصریح کرد: 8 قسمت اول این سریال برای پخش از شبکه تهران آماده است و پس از اضافه شدن تیتراژ ابتدایی و انتهایی تحویل شبکه می‌شود.

داستان «دروازه بهشت» درباره پسری به‌نام مسعود است که به‌عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود که این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را مهدی مظلومی، تصویربرداری مجموعه را ناصر محمود کلایه و تدوین همزمان آن را بهزاد مصلح انجام می‌دهند.

اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، زهیر یاری، مریم امیرجلالی، رامتین خداپناهی، سحر آربین و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه چند اپیزودی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ویژه ماه رمضان 92 به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در حال حاضر کار تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و تا به امروز چندین اپیزود آن تولید، تدوین و مونتاژ شده است.

این مجموعه قرار است که کنار سریال اصلی شبکه تهران با موضوعاتی از قبیل «گذشت»، «انفاق»، «محبت» و ... از شبکه تهران پخش شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 3,143
  • بازدید سال : 29,480
  • بازدید کلی : 780,692
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست