loading...
عدالت رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
همبازی شدن لیلا حاتمی و همسرش در فیلمی جدید/ عکس 0 120 yoonessorkhabi
آهنگ جدید سامان جلیلی با نام خیال / دانلود 0 99 hamed-76
اعلام آثار پذیرفته شده در جشنواره تئاتر خیابانی طلوع خرداد 0 85 hamed-76
فرزاد فرزین: حاضر نشدم در کنار خواننده ای از رژیم صهیونیستی قرار گیرم 0 87 hamed-76
گریم پوریا پورسرخ برای سریال کیمیا/ عکس 0 91 yoonessorkhabi
غافلگیری خانم بازیگر در روز تولدش/ عکس 0 112 yoonessorkhabi
لیفتراک سواری الناز شاکردوست/ عکس 0 109 yoonessorkhabi
جایزه ویژه جام‌جهانی فوتبال هنرمندان به خواننده ایرانی رسید 0 87 hamed-76
نمایش «رد کارپت» عطاران در جشنواره کن 0 124 hamed-76
۵ فیلم بد جشنواره کن 0 99 hamed-76
فیلمسازان ایرانی محبوب «کن» چه کسانی هستند؟ 0 110 hamed-76
برگزیدگان سینه فونداسیون کن جوایز خود را گرفتند 0 85 hamed-76
معرفی برندگان بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن 0 108 hamed-76
«عشق در نبرد اول» جایزه باران شد 0 106 hamed-76
برد پیت شعری از مولانا را روی دستش خالکوبی کرد/عکس 0 121 hamed-76
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کن 2014 0 118 hamed-76
مجری جشنواره کن 2014 معرفی شد/عکس 0 123 hamed-76
مریلا زارعی عکس منتسب به خودش را تکذیب کرد/عکس 0 272 yoonessorkhabi
گریم متفاوت مهدی سلطانی در سریال مدینه عکس 0 125 yoonessorkhabi
عموپورنگ در قبرستان ابن بابویه/ عکس 0 145 yoonessorkhabi
حامد نیک نژاد بازدید : 71 1392/08/29 نظرات (0)

شبکه های سیما در روزهای پایانی هفته جاری با فیلم های مختلف سینمایی و تلویزیونی مختلف میزبان علاقه مندان هستند.

به گزارش ایرنا،فیلم های سینمایی و تلویزیونی « گروگان »، « سیب ترش » ، « مختار نامه ( مهمان کشی ) »، « هینوکیو »، «فلیکا »، « مسیر عشق » ، « ایکچان توبوکو » ، « اولین باران پاییزی » ، « شیخ شریف »، « تدارکی برای سفر» ، « فروشنده » ، « منطقه آتش » ، « فیروزه سیاه » ، « ترمینال سرعت »، « قلب دوم» ، « رولر کاستر» ، « پروفسور» ، « سفری طولانی به خانه »، « سرود خاک » ، « 22 گلوله » ، « وکیل »، « جاودانگی »، « رها »، « مادرم باش »، « آقای فاکس » ، « بازگشت به کراما » ، « زائر » پنج شنبه 30 آبان و جمعه اول آذر ماه از شبکه های سیما روی آنتن خواهد رفت.

****شبکه یک سیما

فیلم سینمایی « گروگان » به کارگردانی دیوید آرمسترانگ ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی نیکی رید، ری لیوتا و فارست ویتاکر از این قرار است که : نیروهای پلیس و امنیت آمریکا، برای یافتن هاردی که اطلاعات مربوط به جنایات سازمان یافته آنها در آن موجود است، عده ای را ناخواسته درگیر ماجرای گروگان گیری می کنند. در حالیکه افراد هر دو گروه قصد دارند تا زودتر به هارد برسند و جلوی افشاگری را بگیرند.

فیلم سینمایی « گروگان » محصول سال 2013 آمریکا در ژانر پلیسی و حادثه ای ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « سیب ترش » به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی سید علیرضا خاتمی، جمعه اول آذر ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی میلاد کی مرام، رز رضوی، لیلا اوتادی و مجید مظفری آمده است: امیرعلی سروان نیروی انتظامی است که در یک کلانتری مشغول به خدمت شده است. او در حین یک ماموریت کاری با دزدی به نام پژمان درگیر شده و طی حادثه ای پژمان به قتل می رسد. پلیس امیرعلی را تبرئه کرده اما وی دچار عذاب وجدان شدیدی می شود. نامزدش مهتاب که مشاور روان درمانی است تلاش می کند تا امیرعلی را از این بحران برهاند..

فیلم تلویزیونی « سیب ترش » از تولیدات سال جاری گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما است.

« مختارنامه ( مهمان کشی ) » به کارگردانی داوود میرباقری و با نقش آفرینی فریبرز عرب نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری ، جمعه اول آذر ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده ابن زیاد با دسیسه و به بهانه امان دادن به مسلم وی را دستگیر کرده و به شهادت می رساند.



***شبکه دو سیما

فیلم سینمایی « هینوکیو » به کارگردانی تاکاهیکو آکیاما و تهیه کنند گی مشترک تاکوجی یوشی یاما و هیدکازو او هارا ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم محصول سال 2005 ژاپن در مورد دختری به نام ساتورا است. ساتورای 12 ساله در پی مرگ مادرش در یک تصادف افسرده شده و خودش را داخل اتاقش حبس کرده و از رفتن به مدرسه امتناع می کند.داستان فیلم از زمانی آغاز می شود که وی در حال هدایت هینوکیو به سوی مدرسه است. این روبات کنترل از راه دور را پدر دانشمندش برای این دختر اختراع کرده تا به واسطه آن از درس و مشق عقب نیفتد. ساتورا کم کم از ورای چشم هینوکیو به ارزش زندگی پی می برد و نخستین دوست واقعی را می یابد.

فیلم سینمایی « فلیکا » به کارگردانی میشل میر و تهیه کنندگی اندرو لازار ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: دختری جوان روزی به هنگام اسب سواری به اسبی سرکش بر می خورد. وی به این اسب علاقه مند می شود و می خواهد که آن را خودش پرورش دهد. خانواده اش با این موضوع بسیار مخالف هستند. ولی این دختر پنهانی و دور از چشم خانواده اش به کارهای این اسب رسیدگی می کند.

تیم مکگراو، ماریا بلووالیسون لومان در این فیلم محصول سال 2006 انگلیس و آمریکا ایفای نقش کرده اند.



فیلم تلویزیونی « مسیر عشق » به کارگردانی بیژن شکری و با بازی مریم کاظمی، صادق توکلی، سیما مطلبی و متین حیدرنیا ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود .

در این فیلم داستان یوسف پسر بچه 10 ساله ای است که در موقع برگشتن از مدرسه اتفاقی با کاروان راهیان کربلا که عازم کربلا هستند برخورد می کند. وی بدون هماهنگی با مدرسه و منزل به صورت مخفی وارد اتوبوس می شود. در مسیر با توجه به شخصیت ها داخل اتوبوسی که عازم کربلا هستند، اتفاقات و مسائلی پیش می آید.



فیلم سینمایی « ایکچان توبوکو » به کارگردانی توشی هیکو اوکا و تهیه کنندگی پائولو روسیتی ، جمعه اول آذر ماه ساعت 8 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی آراشی فوکو ساوا محصول سال 2009 ژاپن می بینیم: پسر بچه ای به نام یوشیو تنها فرزند خانواده است. پدر و مادر این پسر بچه رابطه ای آنچنان گرم ندارند و همین مسئله باعث شده است که یوشیو در تمام مدت موجودی که زاییده تخیل خود اوست را در کنار خود تصور کند. وی این موجود خیالی را که فقط خودش می تواند ببیند ایکچان صدا می زند...

شبکـه دو سیما برای ساعت 23:30 جمعه اول آذر ماه فیلم تلویزیونی « شیخ شریف » به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و تهیه کنندگی محسن پیریایی را برای پخش در نظر گرفته است.

این فیلم با بازی جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، محمد ایزدی یکتا، محمد باجلان، نازنین پیرکاری، ارسطو خوش رزم، محمد شادانی و سروناز سرلک ، گذری کوتاه بر مبارزات شهید قنوتی اولین روحانی هشت سال دفاع مقدس دارد . در این فیلم به صورت مختصر به مبارزات این شهید در زمان طاغوت پرداخته و پس از آن به فعالیت های نامبرده در کمک به جنگ زدگان خرمشهر نگاهی داشته و نهایتاً حضور ایشان در خرمشهر به نمایش در می آید .



****شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « تدارکی برای سفر » به کارگردانی محسن علیدادی ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت10 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

داستان فیلم با نقش آفرینی محمدرضا کسرایی، سید سینا هاشمی و امیر رضا یزدانی از این قرار است که : در یک روستا پیرمردی به نام حاج بابا تصمیم می گیرد تا یک عکس رنگی از خود بگیرد تا وقتی می میرد بر سر مزارش بگذارند . برای تهیه این عکس او باید به شهر برود اما کسی را پیدا نمی کند که بر سر زمینش بگذارد تا از موتور آب نگهداری کند..

« تدارکی برای سفر » از تولیدات سال 1388 مرکز سیما فیلم به تهیه کنندگی محمدعلی گنجه ای ساخته شده است.

این شبکه تلویزیونی علاوه براین فیلم ،فیلم سینمایی « فروشنده » به کارگردانی سباستین پیلوته محصول سال 2011 کانادا و فیلم « منطقه آتش » را هم نمایش می دهد.

فیلم سینمایی « ترمینال سرعت » به کارگردانی دران سارافین نیز برای روز جمعه اول آذر ماه ساعت 16 در نظر گرفته شده که از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان فیلم با نقش آفرینی جیمز گاندولفینی، ناستازیا کینسکی و چارلی شین از این قرار است.این فیلم محصول سال 1994 آمریکا و کانادا به تهیه کنندگی تام انگل من ساخته شده است.

فیلم سینمایی « قلب دوم » به کارگردانی بهنام بهزادی ، جمعه اول آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

علی نصیریان، مهران احمدی و هدی ناصح در این فیلم به تهیه کنندگی ابراهیم زاهدی فر نقش آفرینی کرده اند.



***شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « رولر کاستر » به کارگردانی جیمز گُلدستون، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.جرج سیگال، ریجارد ویدمارک و تیموتی باتمز در فیلم سینمایی « رولر کاستر » محصول سال 1977 آمریکا بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « پروفسور » به کارگردانی جوزپه تورناتوره ، محصول سال 1986 ایتالیا ، جمعه اول آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود. ضمن اینکه « سفری طولانی به خانه » به کارگردانی تومویوکی تاکیموتو، جمعه اول آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهار سیما پخش می شود.این فیلم محصول سال 2012 ژاپن است.



***شبکه تهران سیما

روزهای پایانی هفته شبکه پنج سیما فیلم سینمایی « سرود خاک » به کارگردانی جواد مزدآبادی و با بازی حسین سلیمانی ، آریو متوقع، محسن قاضی مرادی ، علیرضا اوسیوند و حسن موذنی را پخش می کند.زمان پخش این فیلم پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 13 از شبکه تهران است.

این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی داستان گروهی از کودکان را روایت می کند که با ابلاغ آموزش و پرورش برای اعزام گروه های سرود برتر دانش آموزی به جبهه و دادن روحیه به رزمنده ها خود را برای رفتن به منطقه آماده می کنند ؛ اما گرفتن رضایت نامه از پدر و مادر به عنوان شرط لازم رفتن به منطقه برای آنها مشکل ساز می شود.

« سرود خاک » صبح جمعه ساعت 9 از شبکه تهران بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « 22 گلوله » با بازی ژان رنو، کد مرد و دنیل لاندث ، 40 دقیقه بامداد روز جمعه اول آذر ماه از شبکه تهران پخش می شود .

در این فیلم به کارگردانی ریچارد بری محصول سال2010 فرانسه خواهید دید: شرلی مته ای ، پدر خوانده مافیایی سابق ، یک روز که پسرش را برای گردش بیرون آورده است در پارکینگی مورد اصابت بیست و دو گلوله قرار می گیرد اما کشته نمی شود و طی عمل جراحی سختی بهبود می یابد...

فیلم سینمایی « وکیل » به کارگردانی سیروس مقدم ، جمعه اول آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

در این فیلم با بازی فریبرز عرب نیا، پانته آ بهرام، شهاب حسینی، زیبا نادری، عسگر قدس و خسرو فرخزادی می بینیم: وکیل جوانی به عنوان مشاور حقوقی به استخدام شرکتی در می آید.



****شبکه شما

این شبکه هم درروزهای آخر هفته دو فیلم «جاودانگی» و «رها» را نمایش خواهد داد.

فیلم تلویزیونی « جاودانگی » به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محسن دانشور ، پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « رها » به کارگردانی و تهیه کنندگی بشیر آزاد پور ، جمعه اول آبان ماه ساعت 13:30از شبکه شما پخش می شود.این کار از تولیدات سال 1388 صدا و سیمای مرکز کیش در ژانر معناگرا و اجتماعی ساخته شده است.



***شبکه آموزش سیما

فیلم تلویزیونی « مادرم باش » به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی افشین زمانی ، جمعه اول آذرماه ساعت 10 از شبکه آموزش روی آنتن می ­رود.

داستان فیلم روایت کاروانی می باشد که قصد رفتن به کربلا را دارند. در کرمانشاه نرسیده به مرز به دستور فرمانده پاسگاهی از رفتن این کاروان به خاک عراق جلوگیری می شود .

فرامرز صدیقی، زهره صفوی، رامین راستاد ، شیوا بلوریان و علی امجدی در فیلم تلویزیونی « مادرم باش » هنرمندی کرده اند.



***شبکه پویا

این شبکه تلویزیونی با دو انیمیشن « آقای فاکس » به کارگردانی وس اندرسن محصول سال 2009 که پنج شنبه 30 آبان ماه ساعت 20 پخش می شود و انیمیشن « بازگشت به کراما » آخرهفته را سپری می کند این کار به کارگردانی مشترک لنارد فریتز کرانیکل و هالوگر تپ ، محصول سال 2004 آلمان، اسپانیا و انگلیس است و جمعه اول آذر ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد.



***شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « زائر » به کارگردانی مسعود آب پرور ، جمعه اول آبان ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی حمیدرضا پگاه ، نگین صدق گویا، فرهاد اصلانی، مهدی صبایی و محمدرضا داود نژاد خواهید دید: رضا بر اثر یک اشتباه و غفلت به زندان می افتد و وقتی آزاد می شود، ایده های جدیدی برای زندگی اش دارد اما وقوع اتفاقاتی تغییری در روند زندگی او ایجاد می کند.



****شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « مرد عنکبوتی 3 »، « تاریک ترین نور » ، « شعله پیروزی »، « مرد عنکبوتی شگفت انگیز » ، « مخمصه » و « اسرار حروف » پنجشنبه 30 آبان ماه ساعت 13 ، 15،17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

ضمن اینکه فیلم های سینمایی و تلویزیونی « سقوط امپراطوری روم » ، « در قطب نما هستی »، « داستان پلیسی1» ، «اسپارتان » و « این نسل شاد » جمعه اول آذر ماه ساعت 13، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي و عزیز سایت عدالت رسانه ای.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت،ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نسیم در استانها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2705
  • کل نظرات : 781
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 124
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 1,275
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,938
  • بازدید ماه : 3,766
  • بازدید سال : 30,103
  • بازدید کلی : 781,315
  • کدهای اختصاصی
    .
    پـخش زنـده شـبـکه ها

    شبکه ها در عربست